shelob 1 Takipçi | 14 Takip
Kategorilerim
Diğer İçeriklerim (2)
Tüm içeriklerim
Takipçilerim (1)

biraz müzik

2016-01-14 04:18:00

sıkıldım hep aynı müzüklerden. biraz değişiklik yapmaca bu aralar. son feci bisiklet, adamlar, yüzyüze konuşalım  süper gidiyor bu aralar. o ses türkiye yi izlemiyorum ama orda çıkan sesler de fena. müzik güzel yani. son feci bisikletin pazar ve ertesi çalıyor şimdi. sıkmıyor kasmıyor cool cool dinleyin. günler geçti sevimsizleşti bu ev gözümde .d Devamı

sevgili günlük

2016-01-09 02:53:00

sıkıntılı bir durumdayım. sanki biraz stresli ama daha çok dertli gibi. derdim çoktur hangisine yanayım durumu. sorun şu ki önceden fazla sorun etmezdim ama bu aralar fazla yıpratıyor beni. benim ciddi bir kontrol sorunum var ocagı suyu kapıyı su ısıtıcısını kontrol ederim sürekli ama öyle sıradan değil 5 10 defa falan. daha da arttı. bide tik gibi bişey odu amk. boynum ağrımaya başlarsa şaşırmam. finaller yaklaşıyor stres bende hat safhada ama sınavdan değil. nesye böyle devam edecek bi süre daha galiba. ilk defa bu kadar çok gitmek istiyorum mersin'e diyarbakır bile olur .d o derece sıkıldım burda aynı ortamdan sıkıldım arkadaşlar her zamanki gibi süper . sanırım finaller biter bitmez kaçacam mersin' e öyle bir planım yok ama öyle olacak sanırım. aklıma geldi bir anda söylim onuda benim bir kuzen var erhan diye hayatımda onun kadar piç birini tanımadım. mersine gidersem sk..cm onu. bir bot beğendim bugun 190 tl alacam buyuk ihtimalle çok güzeldi  :) .  Devamı